Audi Quattro '90 Hot Wheels [532]

 

 NUMER W KOLEKCJI: [532]

FIRMA: HOT WHEELS

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 9/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

CENA: 8,99 zł
Witam, dziś zaprezentuję wam drugi model kupiony niedawno w Dino a jest nim Audi Quattro z 1990 roku. Bardzo się ucieszyłem gdy zobaczyłem ten model w koszu z modelami ponieważ polowałem na niego odkąd tylko zobaczyłem go w zapowiedziach. Na moje szczęście było ich jeszcze kilka więc od razu zakupiłem swój egzemplarz. Co do wykonania modelu jest ono bardzo staranne, naklejki oraz wszyscy sponsorzy wykonani zostali nadzwyczaj dobrze. Przód auta również, mamy tutaj pomalowane światła, emblemat audi na grillu czy bardzo ładnie nałożone naklejki GoodYear. Co to tyłu auta to nie będę się wcale wypowiadał ponieważ niestety producent po raz kolejny zapomniał o jego wykonaniu.

 












 

Komentarze

  1. Świetny model Audi tylko szkoda tego tylu bo aż prosi sie o pomalowane swiatla. Nie myslales zeby zaczac bawic sie w custom i samemu dorabiac szczegóły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, niestety czas ledwo pozwala na zrobieniu kilku fotek i napisanie krótkiego opisu.. Gdybym miał więcej czasu chętnie pobawiłbym sie w custom. Pozdrawiam:)

      Usuń

Prześlij komentarz