Honda Civic Custom '73 Hot Wheels [535]

 

  NUMER W KOLEKCJI: [535]

FIRMA: HOT WHEELS

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 9/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

CENA: 8,99 zł
Siemka, dziś mam dla was bardzo fajny model Hondy Civic z 1973 roku. Niestety mój model posiada jeden mankament a mianowicie brak pomalowanej prawej tylnej lampy, zdecydowałem się jednak na zakup ponieważ bałem się że już tego modelu nie spotkam a nie ukrywam że bardzo chciałem mieć go w swojej kolekcji. Oprócz wspomnianego wyżej mankamentu, auto prezentuje się po prostu świetnie a wpływa na to naprawdę bardzo duża ilość detali takich jak świetne przednie lampy, tablica rejestracyjna, emblemat honda oraz świetny limonkowy lakier. Tył auta również posiada znaczną ilość detali ale nie wygląda już tak dobrze jak przód ze względu na brak pomalowanej lampy. 

 













 

Komentarze