Nissan Skyline GT-R (R32) GODZILLA Hot Wheels [537]

 

 NUMER W KOLEKCJI: [537]

FIRMA: HOT WHEELS

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

CENA: 8 zł
Nissan Skyline GT-R (R32) GODZILLA a więc musi być drapieżnie, dziś mam dla was bardzo fajny model na którym nie ukrywam bardzo mi zależało żeby go trafić i udało się. W pewnym stopniu rozumiem fenomen tego modelu ponieważ jest Japońsko, klasycznie i w fajnym klimacie a tego kolekcjonerzy szukają więc dlatego ceny tego Nissana Skyline GT-R (R32) na aukcjach osiągają kwoty rzędu 50 zł(jak za zwykły main jest to dużo za dużo). Mi udało się go trafić w pepco za 8 zł i jestem bardzo zadowolony że w końcu trafił do mojej kolekcji. Przechodząc do wykonania to auto zostało wykonane dość solidnie, na pewno cieszy tył pojazdu z dużą ilością detali (są tu pomalowane światła, emblematy Nissan oraz GT-R i bardzo ładnie zrobione kontury tylnego dyfuzora). Malowanie auta to już dla mnie czysta poezja i iście Undergroundowy styl - świetnie się na to patrzy, ale jedynym mankamentem który rzuca się w oczy to słabe wykonanie przodu auta gdzie praktycznie nie znajdziemy tam nic konkretnego oprócz dużego wlotu i lekko widocznej chłodnicy.

 















Komentarze