Fiat 500e Hot Wheels [550]

 

NUMER W KOLEKCJI: [550]

FIRMA: HOT WHEELS

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

CENA: 6 zł

Siemanko, dziś zaczynamy maraton Hot Wheelsowy, ostatnio do biedronek został rzucony najnowszy set z modelami gdzie można było dorwać ciekawe okazy. Ja odwiedziłem w sumie 4 biedronki i zakupiłem łącznie 10 modeli, wszystkie auta z tego setu które chciałem mieć w swojej kolekcji znalazłem bez problemu. Dodatkowo obowiązywała również promocja na zabawki gdzie kupując dwa modele dostawaliśmy rabat w wysokości 4 zł czyli 2 zł na autko. Samochodziki normalnie kosztowały 8 zł a po uwzględnieniu rabatu cena zmniejszała się o 2 zł. Autka będę prezentował w sposób chronologiczny tak samo jak znajdowałem je i wkładałem do swojego koszyka. Pierwszym kupionym przeze mnie modelem jest elektryczny Fiat 500e który został wykonane bardzo solidnie, mamy tutaj sporą ilość detali, pomalowane światła z przodu a nawet kolorowy emblemat fiata. Tylna część auta jest natomiast wykonana trochę gorzej ale wynagradza to dobrze wykonany bok z logiem Hot Wheels, fajną naklejką przez całą karoserię oraz emblemat 500.















 

Komentarze

  1. Tez udalo mi sie kupic kilka aut ale niestety bez mercedesa na ktorym najbardziej mi zalezalo.....

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz