Ford Ranchero '72 Hot Wheels [551]

 

NUMER W KOLEKCJI: [551]

FIRMA: HOT WHEELS

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

CENA: 6 zł

Siemka, dziś zaprezentuję wam drugi model który ostatnio zdobyłem w biedronce a mianowicie jest to Ford Ranchero z 1972 roku w jak dla mnie bardzo fajnym malowanie które nie każdemu może się podobać ale według mnie jest świetne. Model wykonany został bardzo poprawnie, malowanie tak jak już wspomniałem to kwestia osobista czy komuś się spodoba czy nie ale jakość malowania jest bardzo dobry. Dodatkowo mamy tutaj felgi w innym kolorze co według mnie również pasuje co całości. Nie mamy tutaj zbyt dużej ilości detali, ale mamy za to bardzo fajnie wykonany przód auta cały w chromie, oczywiście są to tylko kontury świateł oraz atrapy chłodnicy, ale kontury te są wykonane na tyle dobrze że ogólny wygląd auta bardzo cieszy oko. Minusem jest natomiast tył modelu, niestety nic tam nie znajdziemy...

 













 


Komentarze