Nova Wagon Gasser '64 Hot Wheels [564]


NUMER W KOLEKCJI: [564]

FIRMA: HOT WHEELS

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

CENA: 5,99 zł

Siemanko, początkowo nie interesowałem się tym modelem ale ostatnio będąc w dino kupiłem dwa auta które kosztowały po 5,99 zł za sztukę przy zakupie dwóch. Jako iż większość modeli była wybrana w oczy rzucił mi się jedyny na cały kosz prezentowany model Chevy Nova z serii HW Gassers z 1964 roku. Powiem szczerze że kiedy trafił w moje ręce bardzo mi się spodobał, nigdy nie interesowałem się autami z serii HW Gassers ale ten model ewidentnie ma coś w sobie, możliwe że jest to bardzo ładna kolorystyka i świetnie wykonane naklejki ale na pewno wiem że był to dobry wybór do kupna. Model prezentuję się bardzo dobrze i co cieszy mnie najbardziej możliwe że przez niego włączę do swojej kolekcji inne modele z tej serii.

 












 

Komentarze