Corvette '84 Hot Wheels [560]

 

NUMER W KOLEKCJI: [560]

FIRMA: HOT WHEELS

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

CENA: 8 zł

Siemanko, dziś zaprezentuję wam dwa kolejne Hot Wheelsy które zdecydowałem się dokupić w internecie. Wiedziałem że już tych autek raczej w sklepie nie zdobędę a że oferta na portalu olx była bardzo korzystna to zakupiłem dwa modele na których najbardziej mi zależało. Całość z przesyłką kosztowała około 16 zł więc z ceny jestem jak najbardziej zadowolony. Corvette z 1984 roku, często określana jako C4 Corvette, była czwartą generacją tego kultowego amerykańskiego samochodu sportowego. Corvette C4 z 1984 roku miała charakterystyczny, agresywny wygląd, który wyróżniał ją na drodze. Miała niski, aerodynamiczny profil, z zaokrąglonymi kształtami i charakterystycznym tyłem. Linie karoserii były ostre, z widocznymi krawędziami i muskularnymi nadkolami. Corvette C4 była dostępna jako coupe z odłączanym dachem Targa lub jako kabriolet. W 1984 roku Corvette C4 była napędzana przez 5,7-litrowy silnik V8 o nazwie "Cross-Fire Injection". Silnik ten wyposażony był w dwie małe przepustnice paliwa i generował moc około 205 koni mechanicznych (153 kW). Corvette C4 oferowała także system kontroli trakcji, który poprawiał przyczepność samochodu na różnych nawierzchniach.

 














 

Komentarze