[566] - [570] FAST & FURIOUS 5-PACK HOT WHEELS

 

NUMER W KOLEKCJI: [566] - [570]

FIRMA: HOT WHEELS

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

CENA: 34,99 zł

Siemka, dziś mam dla was trochę inny post ponieważ zaprezentuję w nim 5pak Fast & Furious który ostatnio kupiłem w biedronce. Najbardziej zadowolony jestem z modeli z pierwszej części filmu czyli Dodge Charger R/T z 1970 roku oraz z Toyoty Supry głównego bohatera którą poruszał się pod koniec pierwszej części w tym pamiętny wyścig na 1/4 mili wraz ze wspomnianym wcześniej Dodgem Chargerem. Bardzo podoba mi się również Aston Martin DBS z 1963 roku z szóstej części, który według mnie jest chyba najlepiej wykonanym autem w zestawie. Pozostałe dwa auta czyli Ford Mustang '67 z filmu Fast & Furious Tokyo Drift oraz Chevelle '70 z Fast & Furious nie będę omawiał ponieważ posiadam już te modele w innych pięciopakach z tym że tutaj posiadają tylko inny model felg co też mnie cieszy ponieważ nie mam dwóch identycznych modeli, różnią je przynajmniej koła:)



[566] Dodge Charger R/T '70 







[567] Toyota Supra







[568] Ford Mustang '67







[569] Chevelle '70 SS







[570] Aston Martin 1963 DB5 








Komentarze

Prześlij komentarz