[571] Renault Megane 2022 Matchbox

 

NUMER W KOLEKCJI: [571]

FIRMA: MATCHBOX

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

CENA: 7 zł

Witam, dziś mam dla was jeden z dwóch matchboxów które zakupiłem w Lidlu podczas poszukiwania najnowszego setu Fast&Furious. Zdecydowałem się na zakup ponieważ są to jedne z nowszych matchboxów i jakość wykonania bardzo do mnie przemawia a jako iż dawno nie prezentowałem w swojej kolekcji żadnego Matchboxa oto i jest. Na pierwszy ogień idzie Renault Megane z 2022 w bardzo ładnym, ognistym czerwonym lakierze. Z tego co się orientuję jest to elektryczna wersje Renault Megane z 2022 roku lecz nigdzie na blistrze nie mamy takiej informacji. Co do jakości wykonania mogę wypowiedzieć się w samych superlatywach, mamy tutaj bardzo dokładnie odwzorowany przód auta ze wszystkimi detalami takimi jak zachodzące ledy, znaczek Renault czy tablicę rejestracyjną z napisem Renault. Z tyłu natomiast również mamy bardzo dobrą jakość wykonania gdzie listwa led, znaczek Renault oraz tablica rejestracyjna idealnie dopełniają całość.

 














Komentarze