[577] Dodge Hemi Challenger '70 Fast Furious HW

 

NUMER W KOLEKCJI: [577]

FIRMA: HOT WHEELS

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

CENA: 18,80 zł

Siemka, dziś mam dla was drugi model z serii Fast&Furious. Jest to Dodge Hemi Challenger z 1970 roku z drugiej części czyli 2Fast 2Furious. Z tego co zauważyłem mamy 10 modeli ułożonych chronologicznie z każdej części filmu, a że w tym roku wyszła akurat dziesiąta część oznaczona jako Fast X nie dziwni mnie czas w jakim powstał set. Najlepsze jest jednak to że w mediach społecznościowych pojawia się coraz częściej druga część kolekcji, gdzie tak jak tutaj mamy 10 autek od pierwszej do ostatniej części... Czyżby Mattel planował dla kolekcjonerów coś więcej i wypuścił kilka setów po 10 autek? Ja liczę że jak najbardziej tak, chciałbym ich jak najwięcej bo fenomenalnie wręcz prezentuje się na ścianie cały set tym bardziej dla kogoś kto jest wielkim fanem zarówno filmu Fast&Furious jak i modeli Hot Wheels:)

 













Komentarze

  1. UWAGA ! Informacja dla Ciebie! W Katowicach X Międzynarodowy Zlot Pojazdów Amerykańskich „AMERICAN CARS MANIA” 16-18 CZERWCA 2023 – KATOWICE LOTNISKO MUCHOWIEC.
    Mam nadzieje ,że wpadniesz!!!
    Pozdrawiam Przemek

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz