[585] Dodge Charger 1972 DeAgostini

 

NUMER W KOLEKCJI: [585]

FIRMA: DEAGOSTINI

SKALA: 1:43

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

CENA: 49,98 zł

Siemaneczko, dziś mam dla was bardzo dobrą wiadomość ponieważ zdecydowałem się zakupić prenumeratę aut z filmu Fast&Furious którą to niedawno do swojej oferty wprowadziło DeAgostini. Pierwsza paczka już dotarła i jestem z niej bardzo zadowolony ponieważ wszystkie auta przyszły w bardzo dobrym stanie, niektórzy kolekcjonerzy skarżyli się na złą jakość pakowania czy popękane gablotki na szczęście u mnie wszystko jest w jak najlepszym porządku, co więcej dodatkowo w pierwszej przesyłce otrzymujemy bonusowe auto którym jest Dodge Charger z 1972. Model wykonany jest naprawdę bardzo solidnie, w plastikowej gablotce otrzymujemy auto oraz tło amerykańskiego miasta lat osiemdziesiątych. Model posiada liczną ilość detali zaczynając na idealnie pomalowanych światłach, kierunkowskazach czy emblematach a kończąc na takich smaczkach jak napis producenta Goodyear na oponach. Kolekcja "podobno" ma liczyć aż 80 egzemplarzy, szczerze mówiąc nie wiem czy dotrwam do końca, ale póki co na razie poznaliśmy pierwszą trzydziestkę i myślę że te auta pojawią się u mnie w kolekcji na 100%.















 

Komentarze