[590] FSO Polonez Caro Oricari DeAgostini

 

NUMER W KOLEKCJI: [590]

FIRMA: DEAGOSTINI/LEGENDY FSO

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

CENA: 64,65 zł

Witam serdecznie, ogólnie rzecz biorąc nie interesowałem się serią Legend FSO od DeAgostini ponieważ zakupiłem tylko pierwszy model za sprawą niskiej ceny i dalej odpuściłem sobie tę serie lecz obok tego Poloneza nie mogłem przejść obojętnie. Wszystko za sprawą tego że mój tata posiadał kiedyś prawie identycznego poloneza którego kupił prosto z salonu, auto posiadało dokładnie ten sam lakier, pamiętam dodatkowo tylny delikatny kolor i delikatnie inne felgi. Na tyle zainteresowałem się modelem że gdy zobaczyłem jego zdjęcia w internecie od razu zacząłem poszukiwania po różnych sklepach z prasą, niestety nigdzie nie mogłem trafić na ten egzemplarz ale przeszukałem dokładnie portale aukcyjne i nowy model udało się kupić z przesyłką za 64,65 więc o całe 4,66 zł więcej niż w sklepie. Bardzo jestem zadowolony z autka ponieważ posiada bardzo dużą ilość detali i ten słynny pakiet stylistyczny Oricari który zawiera inne zderzaki w kolorze nadwozia czy delikatny spojler na klapie.
















 

Komentarze