[602] Nissan Skyline GT-R Fast&Furious Hot Wheels

 

NUMER W KOLEKCJI: [602]

FIRMA: MATTEL/HOT WHEELS

SERIA: FAST&FURIOUS

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

CENA: 20 zł

Ostatnio prezentowałem wam model Nissana Skyline GT-R z serii Fast&Furious od DeAgostini. Tam chociaż model posiada niesamowitą wręcz ilość detali jako całokształt nie zrobił na mnie takiego wrażenia jak ten dużo tańszy Hot Wheels. Mimo że te dwa auta to zupełnie dwa inne światy zaczynając od skali a skończywszy na przeznaczeniu, moim zdaniem w tym modelu wszystkie proporcje zostały oddane wręcz idealnie. Model według mnie wygląda niesamowicie dobrze i jak do tej pory jest to mój faworyt z Hot Wheelsów z serii Fast&Furious. Posiadam już podobnego Hot Wheelsa którego kupiłem kiedyś w 5paku lecz nie posiada on takiej ilości detali jak ten, widać że Mattel na poważnie traktuje tę serię, w każdym modelu możemy zobaczyć większą ilość detali niż w modelach które były już prezentowane wcześniej.

 


















 

Komentarze