Przejdź do głównej zawartości

OSTATNI DODANY MODEL

Bugatti Veyron Fast&Furious Hot Wheels [838]

  BUGATTI VEYRON HOT WHEELS SILVER SERIES  FAST&FURIOUS 2025 NUMER MODELU W KOLEKCJI: [ 838 ] SERIA: SILVER SERIES FAST&FURIOUS 5/5 FIRMA: MATTEL/HOT WHEELS STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI WYKONANIE: 10/10 SKALA: 1:64 CENA: 15 ZŁ BUGATTI VEYRON  – Hot Wheels Silver Series FAST&FURIOUS (5/5) Europejski drapieżnik – perfekcja inżynierii w świecie bez zasad „Szybkich i Wściekłych” W świecie, gdzie każdy wyścig to walka o przetrwanie, a każda sekunda ma swoją cenę – pojawia się on. Nie krzyczy, nie błyszczy neonami, nie musi udowadniać niczego nikomu. Bugatti Veyron – francuski supercar, który w świecie „Fast & Furious” rprezentuje zimną, bezwzględną precyzję. To nie jest samochód uliczny. To pocisk stworzony przez inżynierów-psychopatów, gotowy wystrzelić z miejsca i zniknąć za horyzontem, zanim dźwięk zdąży dogonić obraz. 1001 koni mechanicznych, prędkość maksymalna przekraczająca granice rozsądku – Veyron nie prosi o respekt. On go wymusza. W serii filmów „...

[611] Ford Ranchero 1970 Matchbox

 

NUMER W KOLEKCJI: [611]

FIRMA: MATCHBOX

SERIA: 70YEARS MATCHBOX

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

CENA: 6,99 zł

Siemanko, dziś w końcu troszeczkę odpoczniemy od serii Fast&Furious. Mam dla was bardzo fajny model od Matchboxa którego udało mi się kupić jakiś czas temu. Ford Ranchero z 1970 roku to samochód typu pickup o charakterystycznym połączeniu nadwozia samochodu osobowego z przestrzenią ładunkową tylnej części. Model ten został stworzony na bazie platformy Forda Falcon, co sprawiło, że Ranchero zyskał pewne cechy stylistyczne i techniczne charakterystyczne dla tego modelu. Ranchero z 1970 roku wpisuje się w trzecią generację tego pojazdu, która była produkowana w latach 1968-1971. Stylistycznie Ford Ranchero z 1970 roku prezentował się masywnie i charakteryzował się kanciastymi, geometrycznymi liniami. Charakterystycznym elementem była duża, chromowana atrapa chłodnicy oraz podwójne reflektory umieszczone z przodu. W zależności od wyposażenia i wersji, Ranchero mogło mieć różne detale stylizacyjne. Wnętrze Ranchero było typowe dla swojej ery, z przyciskami i przełącznikami skoncentrowanymi na desce rozdzielczej. Wersje wyższego wyposażenia mogły oferować pewne luksusowe akcenty, takie jak klimatyzacja czy lepsze materiały wykończeniowe. Pod względem napędu, Ranchero było dostępne z różnymi silnikami, począwszy od mniejszych jednostek do większych, bardziej wydajnych silników V8. Były to zwykle benzynowe silniki o różnych pojemnościach, zapewniające różne poziomy mocy i osiągów. Jednym z najważniejszych aspektów Ranchero z 1970 roku było jego zdolność do przewozu ładunków w tylnej części, co sprawiało, że był to bardzo wszechstronny pojazd. Możliwość załadunku materiałów czy narzędzi na tylnej platformie sprawiała, że Ranchero znalazło swoje zastosowanie zarówno w codziennym użytkowaniu, jak i w pracy. Ford Ranchero z 1970 roku pozostaje interesującym przykładem połączenia samochodu osobowego i pickupa, będąc jednocześnie reprezentantem swojej ery pod względem stylu i funkcjonalności. Jego charakterystyczny design i możliwość przewozu ładunków wciąż przyciągają uwagę miłośników klasycznych samochodów.












 

Komentarze