Przejdź do głównej zawartości

OSTATNI DODANY MODEL

Bugatti Veyron Fast&Furious Hot Wheels [838]

  BUGATTI VEYRON HOT WHEELS SILVER SERIES  FAST&FURIOUS 2025 NUMER MODELU W KOLEKCJI: [ 838 ] SERIA: SILVER SERIES FAST&FURIOUS 5/5 FIRMA: MATTEL/HOT WHEELS STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI WYKONANIE: 10/10 SKALA: 1:64 CENA: 15 ZŁ BUGATTI VEYRON  – Hot Wheels Silver Series FAST&FURIOUS (5/5) Europejski drapieżnik – perfekcja inżynierii w świecie bez zasad „Szybkich i Wściekłych” W świecie, gdzie każdy wyścig to walka o przetrwanie, a każda sekunda ma swoją cenę – pojawia się on. Nie krzyczy, nie błyszczy neonami, nie musi udowadniać niczego nikomu. Bugatti Veyron – francuski supercar, który w świecie „Fast & Furious” rprezentuje zimną, bezwzględną precyzję. To nie jest samochód uliczny. To pocisk stworzony przez inżynierów-psychopatów, gotowy wystrzelić z miejsca i zniknąć za horyzontem, zanim dźwięk zdąży dogonić obraz. 1001 koni mechanicznych, prędkość maksymalna przekraczająca granice rozsądku – Veyron nie prosi o respekt. On go wymusza. W serii filmów „...

[623] Alfa Romeo GTV6 3.0 Hot Wheels

 

NUMER W KOLEKCJI: [623]

FIRMA: MATTEL/HOT WHEELS

SERIA: RETRO RACERS 10/10

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

CENA: 7,99 zł

Siemanko, z okazji puszczenia ostatnio przez Biedronkę i Dino nowych casów, zrobiłem mały objazd po okolicznych sklepach i udało mi się kupić praktycznie wszystko na czym mi zależało. Zaczynamy od prezentacji Alfy Romeo GTV6 3.0, możecie mówić co chcecie ale dla mnie jest to jeden z ładniejszych Hot Wheelsów w mojej kolekcji. Alfa Romeo GTV6 3.0 to klasyczny włoski samochód sportowy produkowany w latach 1980-1986. Jego serce stanowił silnik V6 o pojemności 3.0 litra, który generował łącznie 160 koni mechanicznych, co zapewniało zwinne osiągi i charakterystyczny dźwięk wydechu. GTV6 3.0 był napędzany tylną ośmią, co czyniło go nie tylko szybkim, ale także świetnie prowadzącym się samochodem. Karoseria tego modelu była smukła i aerodynamiczna, co nadawało mu sportowy wygląd. Wnętrze auta oferowało wygodne fotele i kierownicę o charakterystycznym designie. GTV6 3.0 był dostępny z manualną skrzynią biegów, co podkreślało jego sportowy charakter. To auto cieszy się dużą popularnością wśród miłośników klasycznych samochodów i jest symbolem włoskiego designu motoryzacyjnego. GTV6 3.0 od Alfa Romeo to klasyk z wyjątkowym charakterem i osiągami, który pozostaje ikoną włoskiego motoryzacyjnego dziedzictwa.














 

Komentarze