[624] Ford Mustang '07 Hot Wheels

 

NUMER W KOLEKCJI: [624]

FIRMA: MATTEL/HOT WHEELS

SERIA: THEN AND NOW 4/10

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

CENA: 7,99 zł

Siemka, dziś zaprezentuję wam drugi model z najnowszego Case którego udało mi się zdobyć ostatnio w biedronce. Jest to oczywiście Ford Mustang z 2007 roku w malowaniu Falken Tire czyli rasowy driftowóz. Jest to limitowana edycja tego kultowego samochodu, model ten wyróżniał się specjalnym malowaniem i naklejkami o charakterystycznym stylu Falken Tire, co nadawało mu sportowy i agresywny wygląd czyli standardowe już barwy niebiesko-zielone. Auto dostępna było z różnymi mocnymi jednostkami napędowymi, w tym silnikami V6 i V8, zapewniającymi imponujące osiągi. Wersja Falken Tire była ceniona przez miłośników samochodów sportowych i stanowiła ciekawą alternatywę dla standardowych wersji Mustanga z tamtego roku.

 












 

Komentarze

  1. Cześć! Bardzo ładna kolekcja modeli. Mam nadzieje, że producent Welly 1:34 weźmie przykład i w przyszłości wyprodukuje podobne.
    Kiedy u Ciebie na blogu można spodziewać się kolejnych dwóch odmian Skody , o których rozmawialiśmy w komentarzach. Powiem Ci, że marka Skoda kusi mnie zakupem przez Internet, czy czekać na dostawy sklepowe?
    Pozdrawiam
    Przemek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siemanko, ja czekam aż pojawią się w sklepie :)

      Usuń
  2. cześć ! Ja kupie przez Internet kolejne skody do mojego zbioru.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz