[657] Mitsubishi Lancer Evo VII Fast&Furious DeA

 

NUMER W KOLEKCJI: [657]

FIRMA: DEAGOSTINI

SKALA: 1:43

WYKONANIE: 8/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

CENA: 59,99 zł

Siemanko, dziś mam dla was kolejne dwa modele z serii Fast&Furious od DeAgostini. Modele nieco spóźnione ponieważ są już u mnie jakiś czas ale musiałem zrobić porządek z dodawaniem Hot Wheelsów których trochę mi się nazbierała a chcę dodawać modele w miarę możliwości chronologicznie. Pierwszy na warsztat idzie Mitsubishi Lancer Evolution VII z filmu Za Szybcy Za Wściekli którego otrzymał główny bohater od FBI do pomocy w schwytaniu barona narkotykowego w Miami. Model jak na tamte czasy robił bardzo dobre wrażenie ale przy dzisiejszych standardach tuningu niestety nie wygląda już tak super nie mniej jednak jest to kultowy wóz i sentymentem nadrabia wszystkie niedoskonałości. Wykonanie modelu jest bardzo dobre jak przystało na DeAgostini ale mam tutaj kilka małych szczegółów których nie powinno być w tej klasie modelu, po pierwsze źle spasowane opony. Ja osobiście nie oddzielam aut od podstawek ponieważ raz miałem problem ze spasowaniem po odkręceniu i zdjęcia wole wykonywać na podstawkach tym bardziej że auto od razu po sesji idzie na półkę więc nie mam możliwości poprawić opon, a po drugie mogę się przyczepić wykonania tylnych świateł - plastik niestety wygląda na tandetny.


















 

Komentarze