[659] Sand Burner Hot Wheels

 

NUMER W KOLEKCJI: [659]

FIRMA: MATTEL/HOT WHEELS

SERIA: BAJA BLAZZERS 2023 7/10

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 8/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

CENA: 8 zł


Siemka, u mnie wszystkie Hot Wheelsy wykupiony a niestety nowych brak, krążąc już któryś raz z rządu po Pepco postanowiłem zainteresować się czymś innym i zakupiłem chyba pierwsze dwa kosmosy do swojej kolekcji które bez problemu mogłyby konkurować ze swoimi prawdziwymi odpowiednikami. Pierwszy z nich to model o tajemniczej nazwie SAND BURNER. Powiem wam szczerze że ten model naprawdę mi się spodobał, o dziwo model ten wykonany został bardzo dokładnie, widać że mattel przykłada się do niektórych kosmosów i chociażby tak jak tutaj mamy bardzo ładne wykonanie coraz sporą ilość detali. Bardzo podobają mi się 4 zakurzone pustynnym piaskiem opony ale już piąta zapasowa opona na dachu jest czysta, naprawdę ale mnie takie smaczki się bardzo podobają tak samo jak prawdziwy sponsor Goodyear który został umiejscowiony na aucie które nie istnieje w rzeczywistości:)












 


Komentarze