[664] Volkswagen Golf V Welly

 

NUMER W KOLEKCJI: [664]

FIRMA: WELLY

SKALA: 1:34

WYKONANIE: 9/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

CENA: 16,99 zł

 

Drugim prezentowanym dziś modelem welly jest Volkswagen Golf piątej generacji. Szczerze mówiąc nie pamiętam już od jakiego czasu spotykałem go na sklepowych półkach. Kupiłem go dopiero teraz i nie żałuję bo dopiero teraz dostrzegłem że auto ma prawdziwe tablice rejestracyjne oraz że jest to wersja 1.6 FSi a to bardzo fajne detale. Volkswagen Golf V, wprowadzony na rynek w 2003 roku, to piąta generacja popularnego modelu Golf produkowanego przez niemieckiego producenta samochodów Volkswagen. Golf V kontynuuje tradycję jako kompaktowy hatchback, oferujący wygodę, styl i osiągi. Z zewnątrz Golf V prezentuje się dynamicznie i nowocześnie, charakteryzując się płynnymi liniami i harmonijnym designem. Charakterystyczne są precyzyjnie wymodelowane reflektory oraz chłodnica z charakterystycznym logo VW. Proporcje karoserii są dobrze zrównoważone, co nadaje Golfowi elegancki, a jednocześnie sportowy wygląd. Wnętrze Golfa V cechuje wysoka jakość wykonania, zastosowanie solidnych materiałów i funkcjonalny układ przestrzenny. Kabina oferuje komfortową przestrzeń dla kierowcy i pasażerów. Ergonomicznie zaprojektowany kokpit ułatwia obsługę różnych funkcji, a przejrzyste zegary oraz czytelny ekran na desce rozdzielczej dodają nowoczesnego charakteru. Golf V dostępny jest w różnych wersjach silnikowych, obejmujących zarówno jednostki benzynowe, jak i diesel. To sprawia, że model ten oferuje różnorodność w zakresie osiągów i efektywności paliwowej. Dzięki zastosowaniu zaawansowanych technologii, Golf V zapewnia płynną jazdę, a jednocześnie jest ekonomiczny. Ponadto, Golf V słynie z doskonałego prowadzenia, precyzyjnego układu kierowniczego i stabilności na drodze. To auto, które sprawdzi się zarówno podczas codziennych dojazdów do pracy, jak i podczas dłuższych podróży.












 

Komentarze

  1. Cześć!
    Zły wybór koloru !!!
    Mogłeś kupić bordowego golfa 8 z serii Welly 1:34, ale są pakowanie w pleksi o których wspomniałem w innym komentarzu.
    ( Na który nie odpisałeś).
    Ja do golfa V - ciemnozielonego dokupiłem golfa 8 w kolorze bordowym, porównałem je wspólnie i mają dużo istotnych różnic oraz fajnie się razem prezentują na półce.
    Super, że wróciłeś do aut z serii Welly, bo już się " bałem", że z nich zrezygnowałeś.
    Pozdrawiam
    Przemek

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz