Przejdź do głównej zawartości

OSTATNI DODANY MODEL

Bugatti Veyron Fast&Furious Hot Wheels [838]

  BUGATTI VEYRON HOT WHEELS SILVER SERIES  FAST&FURIOUS 2025 NUMER MODELU W KOLEKCJI: [ 838 ] SERIA: SILVER SERIES FAST&FURIOUS 5/5 FIRMA: MATTEL/HOT WHEELS STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI WYKONANIE: 10/10 SKALA: 1:64 CENA: 15 ZŁ BUGATTI VEYRON  – Hot Wheels Silver Series FAST&FURIOUS (5/5) Europejski drapieżnik – perfekcja inżynierii w świecie bez zasad „Szybkich i Wściekłych” W świecie, gdzie każdy wyścig to walka o przetrwanie, a każda sekunda ma swoją cenę – pojawia się on. Nie krzyczy, nie błyszczy neonami, nie musi udowadniać niczego nikomu. Bugatti Veyron – francuski supercar, który w świecie „Fast & Furious” rprezentuje zimną, bezwzględną precyzję. To nie jest samochód uliczny. To pocisk stworzony przez inżynierów-psychopatów, gotowy wystrzelić z miejsca i zniknąć za horyzontem, zanim dźwięk zdąży dogonić obraz. 1001 koni mechanicznych, prędkość maksymalna przekraczająca granice rozsądku – Veyron nie prosi o respekt. On go wymusza. W serii filmów „...

[692] Plymounth GTX Fast&Furious DeAgostini

 

Plymounth GTX


NUMER MODELU W KOLEKCJI: [ 692 ]

SERIA: FAST&FURIOUS

FIRMA: DEAGOSTINI

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

WYKONANIE: 10/10

SKALA: 1:43

CENA: 59,99 ZŁ



Plymouth GTX, wprowadzony na rynek przez Plymouth w 1967 roku jako „dżentelmeński muscle car”, szybko zyskał uznanie za swoje połączenie stylu, mocy i wydajności. Choć model z 1971 roku, o którym była mowa, jest częścią trzeciej i ostatniej generacji GTX produkowanej do 1971 roku, zachował te cechy, które zdefiniowały linię od jej początków. 1971 Plymouth GTX był wyposażony w standardowy silnik V8 o pojemności 440 cali sześciennych (7,2 litra), który generował imponującą moc 375 koni mechanicznych. Dostępna była również opcja silnika 426 Hemi V8, który oferował jeszcze większą moc – 425 koni mechanicznych. Te potężne silniki, w połączeniu z odpowiednio dobranymi skrzyniami biegów, zapewniały imponujące osiągi i przyspieszenie. Stylistycznie GTX wyróżniał się agresywną linia nadwozia, szeroko rozstawionymi kołami i charakterystycznymi cechami, takimi jak podwójne wyloty wydechu i opcjonalne paski na karoserii, które podkreślały jego sportowy charakter. W 1971 roku, w ramach próby odświeżenia linii modelowej, wprowadzono zmiany w projektowaniu przedniej i tylnej części pojazdu, co nadało GTX jeszcze bardziej wyrazisty wygląd. Niestety, mimo swoich zalet, GTX nie sprzedawał się tak dobrze, jak oczekiwano, co częściowo było spowodowane rosnącymi cenami paliwa i ówczesnymi przepisami dotyczących emisji spalin. Produkcja GTX została zakończona w 1971 roku, co czyni te samochody dzisiaj rzadkimi i pożądanymi przez kolekcjonerów klasykami motoryzacji. Pomimo swojego krótkiego życia, Plymouth GTX pozostaje ikoną dla muscle carów, a także wprowadzeniem bardziej rygorystyczny muscle carów, cenioną za swoją moc, wydajność i niezaprzeczalny urok.














 

Komentarze