Przejdź do głównej zawartości

OSTATNI DODANY MODEL

Bugatti Veyron Fast&Furious Hot Wheels [838]

  BUGATTI VEYRON HOT WHEELS SILVER SERIES  FAST&FURIOUS 2025 NUMER MODELU W KOLEKCJI: [ 838 ] SERIA: SILVER SERIES FAST&FURIOUS 5/5 FIRMA: MATTEL/HOT WHEELS STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI WYKONANIE: 10/10 SKALA: 1:64 CENA: 15 ZŁ BUGATTI VEYRON  – Hot Wheels Silver Series FAST&FURIOUS (5/5) Europejski drapieżnik – perfekcja inżynierii w świecie bez zasad „Szybkich i Wściekłych” W świecie, gdzie każdy wyścig to walka o przetrwanie, a każda sekunda ma swoją cenę – pojawia się on. Nie krzyczy, nie błyszczy neonami, nie musi udowadniać niczego nikomu. Bugatti Veyron – francuski supercar, który w świecie „Fast & Furious” rprezentuje zimną, bezwzględną precyzję. To nie jest samochód uliczny. To pocisk stworzony przez inżynierów-psychopatów, gotowy wystrzelić z miejsca i zniknąć za horyzontem, zanim dźwięk zdąży dogonić obraz. 1001 koni mechanicznych, prędkość maksymalna przekraczająca granice rozsądku – Veyron nie prosi o respekt. On go wymusza. W serii filmów „...

[690] Volkswagen T2 Maisto

 

VOLKSWAGEN T2


NUMER MODELU W KOLEKCJI: [ 690 ]

SERIA: ONE TWO FUN

FIRMA: MAISTO

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

WYKONANIE: 9/10

SKALA: 1:64

CENA: 4 ZŁ



Siemanko, dziś mam dla was coś innego niż prezentowane ostatnim czasem modele. Ostatnio będąc w Auchan natknąłem się na modele wykonane właśnie dla tego sklepu, ku mojemu ździwieniu w środku znajduję się model maisto w skali 1:64. Volkswagen Type 2, znany również jako VW Bus, Kombi lub Transporter, jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych i kultowych pojazdów w historii motoryzacji. Jego produkcja rozpoczęła się w 1950 roku i trwała przez wiele dekad, przechodząc przez kilka generacji. VW T2, druga generacja tego modelu, wprowadzona została na rynek w 1967 roku i była produkowana aż do początku lat 80-tych, zanim została zastąpiona przez T3. VW T2 zachował charakterystyczny dla swojego poprzednika, T1, zaokrąglony kształt oraz duże, płaskie przednie szyby, ale wprowadził kilka znaczących zmian, w tym większe rozmiary i przestronniejsze wnętrze. Jedną z najbardziej widocznych zmian było usunięcie charakterystycznego "dziobu" na froncie, znanego z pierwszej generacji, co dało T2 bardziej zmodernizowany wygląd. Ponadto, wprowadzono poprawki w aerodynamice, zwiększając komfort jazdy i osiągi pojazdu. Wewnątrz, T2 oferował znacznie więcej miejsca niż jego poprzednik, co czyniło go idealnym wyborem dla rodzin i grup przyjaciół podróżujących razem. VW Bus był dostępny w różnych konfiguracjach, w tym jako furgon, bus pasażerski oraz w wersji "camper" wyposażonej przez Westfalia, która zawierała łóżka, zlew, lodówkę i inne udogodnienia, przekształcając pojazd w mobilny dom. Wczesne modele T2 były wyposażone w chłodzony powietrzem silnik umieszczony z tyłu, co było typowe dla pojazdów Volkswagen z tego okresu. Moc tych silników wzrosła w porównaniu do T1, oferując lepsze osiągi, chociaż nadal nie były to pojazdy szczególnie szybkie według dzisiejszych standardów. Z czasem wprowadzono również modele z silnikami chłodzonymi cieczą, co poprawiło ich niezawodność i wydajność. Volkswagen T2 stał się symbolem kultury hippisowskiej lat 60. i 70., kojarzony z wolnością, podróżowaniem i odkrywaniem świata. Do dziś jest ceniony przez kolekcjonerów i entuzjastów jako klasyczny pojazd, który łączy w sobie funkcjonalność z unikalnym stylem. Jego popularność nie słabnie, a dobrze zachowane egzemplarze osiągają wysokie ceny na aukcjach i spotkaniach miłośników klasyków.













 

Komentarze