Przejdź do głównej zawartości

OSTATNI DODANY MODEL

Ford Gran Torino Fast&Furious DeAgostini [843[

  FORD GRAN TORINO SPORT DEAGOSTINI FAST&FURIOUS NUMER MODELU W KOLEKCJI: [ 843 ] SERIA: FAST&FURIOUS NR 41 FIRMA: DEAGOSTINI STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI WYKONANIE: 10/10 SKALA: 1:43 CENA: 64,99 ZŁ Ford Gran Torino Sport – zielony gladiator amerykańskich ulic Nie był subtelny, nie próbował się ukrywać. Gran Torino Sport to przeciwieństwo nocnych widm – nie zjawia się w ciszy, lecz wkracza z hukiem, jak heros ze starej areny, dumny i niepokorny. Zielona bestia na kołach, której sylwetka stała się manifestem ery, gdy samochód miał budzić respekt samą obecnością. Długi, muskularny profil, szeroka maska niczym tarcza i błyszcząca zieleń karoserii, która nie chowała się w cieniu – ona wręcz krzyczała o uwagę. Torino nie potrzebowało neonów ani spoilerów, by przyciągać spojrzenia. Wystarczył jego surowy urok i sylwetka, która wyglądała jak gotowa do starcia w każdej chwili. Pod maską drzemała brutalna siła amerykańskiego V8 – nie precyzyjna, nie wyrafinowana, ale prawdziwa, pierw...

Honda Civic EG '92 Hot Wheels [725]



HONDA CIVIC EG '72







NUMER MODELU W KOLEKCJI: [ 725 ]

SERIA: HW J-IMPORTS 4/10

FIRMA: MATTEL/HOT WHEELS

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

WYKONANIE: 10/10

SKALA: 1:64

CENA: 7,99 ZŁ


Honda Civic EG, wprowadzona na rynek w roku 1992, jest jednym z najbardziej ikonicznych modeli w historii marki Honda. EG, piąta generacja tego modelu, zyskała szerokie uznanie zarówno wśród miłośników samochodów, jak i w środowiskach tuningowych dzięki swojej niezawodności, możliwości modyfikacji oraz doskonałej dynamice jazdy. Honda Civic EG charakteryzowała się bardziej zaokrąglonymi kształtami niż jej poprzedniczki, co było odpowiedzią na trendy w designie lat 90-tych. Model dostępny był w kilku wariantach nadwozia, w tym jako hatchback, coupe oraz sedan. Lekkie nadwozie połączone z kompaktowymi wymiarami sprawiało, że EG była zwrotna i przyjemna w prowadzeniu, co czyniło ją popularnym wyborem wśród młodszych kierowców. Pod maską, Honda Civic EG oferowała różnorodność silników, począwszy od ekonomicznych jednostek o pojemności 1.3 litra, aż po bardziej sportowe warianty 1.6 VTEC, które były bardzo cenione za ich elastyczność i potencjał tuningu. Silniki te słynęły z wysokiej niezawodności i wydajności, co czyniło Civic EG świetnym wyborem zarówno do codziennego użytku, jak i do sportowej jazdy. Wnętrze Hondy Civic EG było proste, ale funkcjonalne, z łatwo dostępnymi elementami sterującymi i czytelnym zestawem wskaźników. Chociaż materiały i wykończenie były skromne, ergonomia i komfort jazdy były na wysokim poziomie jak na standardy początku lat 90. Dla wielu użytkowników, minimalistyczne podejście do wnętrza było atutem, nie odwracającym uwagi od przyjemności płynącej z jazdy.













Komentarze