Przejdź do głównej zawartości

OSTATNI DODANY MODEL

Ford Gran Torino Fast&Furious DeAgostini [843[

  FORD GRAN TORINO SPORT DEAGOSTINI FAST&FURIOUS NUMER MODELU W KOLEKCJI: [ 843 ] SERIA: FAST&FURIOUS NR 41 FIRMA: DEAGOSTINI STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI WYKONANIE: 10/10 SKALA: 1:43 CENA: 64,99 ZŁ Ford Gran Torino Sport – zielony gladiator amerykańskich ulic Nie był subtelny, nie próbował się ukrywać. Gran Torino Sport to przeciwieństwo nocnych widm – nie zjawia się w ciszy, lecz wkracza z hukiem, jak heros ze starej areny, dumny i niepokorny. Zielona bestia na kołach, której sylwetka stała się manifestem ery, gdy samochód miał budzić respekt samą obecnością. Długi, muskularny profil, szeroka maska niczym tarcza i błyszcząca zieleń karoserii, która nie chowała się w cieniu – ona wręcz krzyczała o uwagę. Torino nie potrzebowało neonów ani spoilerów, by przyciągać spojrzenia. Wystarczył jego surowy urok i sylwetka, która wyglądała jak gotowa do starcia w każdej chwili. Pod maską drzemała brutalna siła amerykańskiego V8 – nie precyzyjna, nie wyrafinowana, ale prawdziwa, pierw...

Jensen Interceptor Fast&Furious DeA [723]


 

JENSEN INTERCEPTOR







NUMER MODELU W KOLEKCJI: [ 723 ]

SERIA: FAST&FURIOUS NR 20

FIRMA: DEAGOSTINI

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

WYKONANIE: 10/10

SKALA: 1:43

CENA: 64,99 ZŁ



"V8. Nigdy nie mogłaś się oprzeć amerykańskiej muskulaturze." Powiedział Dominic Toretto do Letty. Jensen Interceptor używany w Fast & Furious 6 był wyposażony w silnik V8 o pojemności 83 cali sześciennych (6,3 litra) lub 440 cali sześciennych (7,2 litra). Zgodnie z informacjami Dennisa McCarthy'ego, model z 1971 roku użyty w filmie jest modelem z kierownicą po lewej stronie. Został zakupiony w Kalifornii z powodu braku odpowiednich modeli Interceptora w Anglii (gdzie kierownica byłaby po prawej stronie), które były "przerdzewiałe".Interceptor otrzymał matowy szary lakier i został wyposażony w „masywne rury wydechowe wychodzące tuż przed tylnymi kołami”. Interceptor oraz jego kopie stworzone na potrzeby filmu nie używały silnika od modelu Chryslera. Na ekranie Interceptor używał silników GM „LS3” V8 zakupionych z katalogu GM Performance Parts. Silnik użyty był podobny do „6,2-litrowego silnika”, który jest standardem w Chevrolet Camaro SS, z mocą 430 koni mechanicznych w standardowej wersji. Moc netto Interceptora wzrosła o 105 koni mechanicznych w porównaniu do oryginalnych 383 koni mechanicznych Chryslera.













Komentarze