Szukaj na tym blogu
Zapraszam do obejrzenia mojej prywatnej kolekcji modeli samochodów w skali takich firm jak Welly, Hot Wheels, Matchbox czy DeAgostini
OSTATNI DODANY MODEL
- Pobierz link
- X
- Inne aplikacje
Daewoo Nexia Legendy FSO [749]
DAEWOO NEXIA
NUMER MODELU W KOLEKCJI: [ 749 ]
SERIA: LEGENDY FSO
FIRMA: DEAGOSTINI
STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI
WYKONANIE: 10/10
SKALA: 1:43
CENA: 70 ZŁ
Daewoo Nexia to kompaktowy samochód osobowy, który zadebiutował na rynku w 1994 roku jako następca popularnego modelu Daewoo Racer. Został zaprojektowany z myślą o użytkownikach poszukujących przystępnego cenowo i niezawodnego pojazdu do codziennej jazdy. Nexia bazuje na modelu Opel Kadett E, z którego przejęła wiele rozwiązań technicznych oraz stylistycznych, co pozwoliło jej zdobyć uznanie na rynkach, zwłaszcza w Europie Środkowo-Wschodniej oraz Azji. Pod maską Daewoo Nexia najczęściej znajdowały się czterocylindrowe silniki benzynowe o pojemności od 1.5 do 1.6 litra, zapewniające wystarczającą moc do sprawnego poruszania się zarówno w mieście, jak i na trasach poza miejskich. Konstrukcja samochodu cechowała się prostotą, co przekładało się na niskie koszty eksploatacji i serwisowania. Wnętrze pojazdu było przestronne jak na tę klasę samochodów, a użyte materiały były trwałe, choć niektórym mogły wydawać się nieco przestarzałe w porównaniu do konkurencji. Stylistyka nadwozia Daewoo Nexia była klasyczna, z charakterystycznymi dla lat 90. zaokrąglonymi kształtami. Model ten dostępny był w kilku wersjach nadwoziowych, w tym jako sedan i hatchback, co zwiększało jego atrakcyjność wśród różnych grup klientów. Dla wielu użytkowników istotnym atutem Nexii była również bogata oferta wyposażenia, obejmująca takie elementy jak klimatyzacja, elektrycznie sterowane szyby czy centralny zamek, które w tamtych czasach nie były standardem w autach tej klasy.
- Pobierz link
- X
- Inne aplikacje
Komentarze
Starsze modele (liczba modeli)
Starsze modele (liczba modeli)
- paź 20249
- wrz 20247
- sie 20248
- lip 20245
- cze 202413
- maj 202411
- kwi 20248
- mar 202416
- lut 202415
- sty 20247
- gru 202314
- lis 202314
- paź 202318
- wrz 202315
- sie 202314
- lip 202314
- cze 202317
- maj 202312
- kwi 202315
- mar 202315
- lut 20237
- sty 202310
- gru 20229
- lis 202217
- paź 20229
- wrz 202219
- sie 202211
- lip 202211
- cze 202210
- maj 202211
- kwi 20227
- mar 202214
- lut 202218
- sty 202214
- gru 202135
- lis 20218
- paź 20218
- wrz 20218
- sie 202110
- lip 202110
- cze 20216
- maj 20217
- kwi 20215
- mar 20214
- lut 20215
- sty 20214
- gru 20201
- lis 20204
- paź 20208
- wrz 20202
- sie 20205
- lip 20201
- cze 20208
- maj 20207
- kwi 20204
- mar 202011
- lut 20208
- sty 20209
- gru 20192
- lis 20195
- paź 20194
- wrz 20192
- sie 20195
- lip 201910
- cze 20195
- maj 20192
- kwi 20191
- mar 2019119
Cześć!
OdpowiedzUsuńSuper, że kupiłeś dwa numery Daewoo Tico oraz Nexia. Teraz czekamy "we dwoje " na Espero.
Myślę, że auta DAEWOO za jakiś czas będę bardzo poszukiwane przez nowych nabywców do kolekcji i coraz droższe, bo zyskają "status" serii limited.
Myślę, że gazetę Legendy FSO trzeba obserwować, bo może w ostatnich numerach zdobędą licencje na brakujące modele DAEWOO, np. Matiz, Lanos i inne...
Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis na moim blogu przemkapasja.blogspot.com
Przemek