Przejdź do głównej zawartości

OSTATNI DODANY MODEL

Bugatti Veyron Fast&Furious Hot Wheels [838]

  BUGATTI VEYRON HOT WHEELS SILVER SERIES  FAST&FURIOUS 2025 NUMER MODELU W KOLEKCJI: [ 838 ] SERIA: SILVER SERIES FAST&FURIOUS 5/5 FIRMA: MATTEL/HOT WHEELS STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI WYKONANIE: 10/10 SKALA: 1:64 CENA: 15 ZŁ BUGATTI VEYRON  – Hot Wheels Silver Series FAST&FURIOUS (5/5) Europejski drapieżnik – perfekcja inżynierii w świecie bez zasad „Szybkich i Wściekłych” W świecie, gdzie każdy wyścig to walka o przetrwanie, a każda sekunda ma swoją cenę – pojawia się on. Nie krzyczy, nie błyszczy neonami, nie musi udowadniać niczego nikomu. Bugatti Veyron – francuski supercar, który w świecie „Fast & Furious” rprezentuje zimną, bezwzględną precyzję. To nie jest samochód uliczny. To pocisk stworzony przez inżynierów-psychopatów, gotowy wystrzelić z miejsca i zniknąć za horyzontem, zanim dźwięk zdąży dogonić obraz. 1001 koni mechanicznych, prędkość maksymalna przekraczająca granice rozsądku – Veyron nie prosi o respekt. On go wymusza. W serii filmów „...

Daewoo Nexia Legendy FSO [749]

 

DAEWOO NEXIA 






NUMER MODELU W KOLEKCJI: [ 749 ]

SERIA: LEGENDY FSO

FIRMA: DEAGOSTINI

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

WYKONANIE: 10/10

SKALA: 1:43

CENA: 70 ZŁ



Daewoo Nexia to kompaktowy samochód osobowy, który zadebiutował na rynku w 1994 roku jako następca popularnego modelu Daewoo Racer. Został zaprojektowany z myślą o użytkownikach poszukujących przystępnego cenowo i niezawodnego pojazdu do codziennej jazdy. Nexia bazuje na modelu Opel Kadett E, z którego przejęła wiele rozwiązań technicznych oraz stylistycznych, co pozwoliło jej zdobyć uznanie na rynkach, zwłaszcza w Europie Środkowo-Wschodniej oraz Azji. Pod maską Daewoo Nexia najczęściej znajdowały się czterocylindrowe silniki benzynowe o pojemności od 1.5 do 1.6 litra, zapewniające wystarczającą moc do sprawnego poruszania się zarówno w mieście, jak i na trasach poza miejskich. Konstrukcja samochodu cechowała się prostotą, co przekładało się na niskie koszty eksploatacji i serwisowania. Wnętrze pojazdu było przestronne jak na tę klasę samochodów, a użyte materiały były trwałe, choć niektórym mogły wydawać się nieco przestarzałe w porównaniu do konkurencji. Stylistyka nadwozia Daewoo Nexia była klasyczna, z charakterystycznymi dla lat 90. zaokrąglonymi kształtami. Model ten dostępny był w kilku wersjach nadwoziowych, w tym jako sedan i hatchback, co zwiększało jego atrakcyjność wśród różnych grup klientów. Dla wielu użytkowników istotnym atutem Nexii była również bogata oferta wyposażenia, obejmująca takie elementy jak klimatyzacja, elektrycznie sterowane szyby czy centralny zamek, które w tamtych czasach nie były standardem w autach tej klasy.











Komentarze

  1. Cześć!
    Super, że kupiłeś dwa numery Daewoo Tico oraz Nexia. Teraz czekamy "we dwoje " na Espero.
    Myślę, że auta DAEWOO za jakiś czas będę bardzo poszukiwane przez nowych nabywców do kolekcji i coraz droższe, bo zyskają "status" serii limited.
    Myślę, że gazetę Legendy FSO trzeba obserwować, bo może w ostatnich numerach zdobędą licencje na brakujące modele DAEWOO, np. Matiz, Lanos i inne...
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis na moim blogu przemkapasja.blogspot.com
    Przemek

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz