Opel Manta A Welly [755]

 

 OPEL MANTA A







NUMER MODELU W KOLEKCJI: [ 755 ]

SERIA: WELLY 1:34-39

FIRMA: WELLY

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

WYKONANIE: 10/10

SKALA: 1:34

CENA: 16 ZŁ



Opel Manta A to klasyczne coupé produkowane przez niemiecką firmę Opel w latach 1970-1975. Samochód charakteryzuje się sportową sylwetką, która była inspirowana amerykańskim stylem muscle carów, co nadaje mu dynamiczny i elegancki wygląd. Manta A była oferowana z kilkoma wersjami silnikowymi, począwszy od czterocylindrowych jednostek o pojemności 1.2 litra, aż po większe, bardziej dynamiczne jednostki 1.9 litra. Zastosowane zawieszenie i układ kierowniczy zapewniały dobre prowadzenie i komfort jazdy, co czyniło Mantę A popularnym wyborem wśród miłośników motoryzacji. Wnętrze samochodu było przestronne, jak na samochód sportowy, z prostym, ale funkcjonalnym designem deski rozdzielczej. Charakterystycznymi elementami tego modelu są duże, okrągłe reflektory oraz smukła linia nadwozia. Opel Manta A zdobył popularność dzięki swojej niezawodności, dostępności części zamiennych oraz możliwości tuningu, co sprawia, że do dziś cieszy się uznaniem wśród kolekcjonerów klasycznych samochodów.











Komentarze

  1. Cześć!
    Dlaczego nie udzielasz odpowiedzi na moje komentarze pod starymi i nowymi modelami Welly 1:34. Niektórym fanom motoryzacji robisz przykrość.
    Liczę, że w tym okresie się poprawisz.
    Dobry zakup kolejnego modelu, ale zapomniałeś odjąć 1 punkt za brak pomalowanych lamp tylnych. Sprawdziłem mój egz. niebieskiego bo wydawało mi się, że Twój ma inny materiał reflektorów przednich, a to było złudzenie optyczne.
    Każdy pojazd ma swój urok.
    Pozdrawiam
    Przemek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, wybacz ale niestety nie zauważyłem że napisałem pod poprzednim postem. Nie wchodzę na bieżąco oglądać stronki, niestety brak czasu i starcza tylko na szybkie dodawanie autek. W ramach pocieszenia zdradzę, że mam jeszcze kilka autek welly do wstawienia:)

      Usuń

Prześlij komentarz