Peugeot 207 Welly [756]


 PEUGEOT 207








NUMER MODELU W KOLEKCJI: [ 756 ]

SERIA: WELLY 1:34-39

FIRMA: WELLY

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

WYKONANIE: 10/10

SKALA: 1:34

CENA: 16 ZŁ



Peugeot 206 to kompaktowy samochód osobowy, który zadebiutował w 1998 roku jako następca popularnego modelu 205. Zaprojektowany przez francuskiego producenta Peugeot, 206 od początku cieszył się dużym zainteresowaniem, zarówno ze względu na swoje dynamiczne linie, jak i ekonomiczne silniki. Jego design charakteryzują zaokrąglone kształty, które nadają mu sportowego, a jednocześnie eleganckiego wyglądu. Wnętrze pojazdu jest ergonomicznie zaprojektowane, zapewniając komfort kierowcy i pasażerom, mimo jego kompaktowych rozmiarów Peugeot 206 oferowany był w różnych wersjach nadwozia, w tym jako hatchback, sedan, kombi oraz kabriolet. Dzięki szerokiej gamie silników, obejmującej jednostki benzynowe i wysokoprężne, model ten trafił w gusta szerokiego grona klientów. Był również znany z niskiego zużycia paliwa, co czyniło go atrakcyjnym wyborem dla osób poszukujących ekonomicznego środka transportu. Na uwagę zasługiwała także zwrotność pojazdu oraz dobre właściwości jezdne, które sprawiały, że 206 był wygodny zarówno w miejskiej dżungli, jak i na dłuższych trasach.










Komentarze

  1. Cześć !
    przemkapasja.blogspot.com
    Prośba do Ciebie, czy mógłbyś mi wystawić komentarz na moim blogu, żebym mógł na Twój blog wejść ze smartfona. Dotąd pisałem z PC. Z góry dziękuję.
    Nie udało mi się dotąd kupić tego ciekawego Peugeota 207, chociaż miałem go kilka razy w rękach. Przeważnie boczne szyby były brudne i nie znalazłem idealnego egzemplarza do kolekcji. Taki pech!
    Chętnie poczekam na prezentacje kolejnych Twoich modeli, bo jestem ciekawy czy kupiłeś wg mojej podpowiedzi czy mnie zaskoczysz modelem, którego nie mam. Chętnie też wystawię Ci komentarz.
    Pozdrawiam Przemek

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz