Renault Clio RS Welly [754]

 

 RENAULT CLIO RS







NUMER MODELU W KOLEKCJI: [ 754 ]

SERIA: WELLY 1:34-39

FIRMA: WELLY

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

WYKONANIE: 10/10

SKALA: 1:34

CENA: 16 ZŁ



Renault Clio RS to sportowa wersja popularnego miejskiego hatchbacka, oferująca dynamiczne osiągi i sportowy charakter. Samochód wyposażony jest w turbodoładowany silnik o pojemności 1.6 litra, generujący moc około 200-220 KM, co zapewnia świetne przyspieszenie i zwinność. Clio RS wyróżnia się agresywnym designem z charakterystycznymi detalami, jak sportowe zderzaki, podwójny wydech i aerodynamiczne elementy nadwozia. Wnętrze auta jest dostosowane do sportowego stylu jazdy, oferując kubełkowe fotele i nowoczesne technologie. Clio RS to idealne połączenie kompaktowych rozmiarów i emocjonującej jazdy. Bardzo długo czas polowałem na ten model w kolorze seledynowym ale w końcu zdecydowałem się na zakup w prezentowanym dziś lakierze i nie żałuję.












 


Komentarze

  1. Cześć!
    Jako fan serii Welly 1:34 bardzo się cieszę, że nie zapomniałeś o fajnym modelu Renault Clio IV. ( Kiedyś chyba z Tobą o nim pisałem lub z innymi kolekcjonerami). Pamiętam, że Ciebie się pytałem czy warto było dokupić drugi kolor tego modelu, bo brałem pod uwagę białego do mojego modelu w kolorze jasnozielonym, o którym wspomniałeś w teście.
    Szukaj dalej nowości z serii Welly 1:34, na które masz ochotę i zgodnie z kierunkiem zainteresowania.
    Polecam
    1) https://allegro.pl/oferta/welly-lancia-delta-hf-integrale-evoluzione-martini-5-bialy-1-34-nowy-43831-16119817721
    2) https://allegro.pl/oferta/welly-fso-polonez-atu-plus-ciemno-czerwony, bordowy, ciemo-zielony lub granatowy -1-34-nowy-metalowy-model-43845-16166813065
    3) syrena R20 PICKUP - 4 kolory do wyboru : czerwona, żółta, kość słoniowa i szary. 4) jeep commando - wersji trzy są do wyboru.
    Chciałem tylko dodać, że są bardzo ładne, dobrze odwzorowane i nie przeszkadza mi to, że nie ma lusterek.
    Pozdrawiam Przemek

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz