Przejdź do głównej zawartości

OSTATNI DODANY MODEL

Bugatti Veyron Fast&Furious Hot Wheels [838]

  BUGATTI VEYRON HOT WHEELS SILVER SERIES  FAST&FURIOUS 2025 NUMER MODELU W KOLEKCJI: [ 838 ] SERIA: SILVER SERIES FAST&FURIOUS 5/5 FIRMA: MATTEL/HOT WHEELS STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI WYKONANIE: 10/10 SKALA: 1:64 CENA: 15 ZŁ BUGATTI VEYRON  – Hot Wheels Silver Series FAST&FURIOUS (5/5) Europejski drapieżnik – perfekcja inżynierii w świecie bez zasad „Szybkich i Wściekłych” W świecie, gdzie każdy wyścig to walka o przetrwanie, a każda sekunda ma swoją cenę – pojawia się on. Nie krzyczy, nie błyszczy neonami, nie musi udowadniać niczego nikomu. Bugatti Veyron – francuski supercar, który w świecie „Fast & Furious” rprezentuje zimną, bezwzględną precyzję. To nie jest samochód uliczny. To pocisk stworzony przez inżynierów-psychopatów, gotowy wystrzelić z miejsca i zniknąć za horyzontem, zanim dźwięk zdąży dogonić obraz. 1001 koni mechanicznych, prędkość maksymalna przekraczająca granice rozsądku – Veyron nie prosi o respekt. On go wymusza. W serii filmów „...

FSO Polonez 1500 MR '78 Welly [760]

 

FSO POLONEZ 1500 MR '78







NUMER MODELU W KOLEKCJI: [ 760 ]

SERIA: WELLY 1:34-39

FIRMA: WELLY

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

WYKONANIE: 9/10

SKALA: 1:34

CENA: 15 ZŁ



FSO Polonez 1500 MR '78 to klasyczny polski samochód osobowy, który wszedł do produkcji w 1978 roku. Jego nazwa pochodzi od tradycyjnego polskiego tańca narodowego – poloneza, co miało symbolizować elegancję i dostojność pojazdu. Samochód ten, produkowany przez Fabrykę Samochodów Osobowych (FSO) w Warszawie, oparty był na technologii Fiata, z którym FSO współpracowało od lat. Polonez 1500 MR '78 napędzany był czterocylindrowym silnikiem o pojemności 1481 cm³, który generował moc około 75 KM. Silnik ten był połączony z czterobiegową manualną skrzynią biegów, co zapewniało przyzwoitą dynamikę jak na ówczesne standardy. Samochód osiągał prędkość maksymalną około 150 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h zajmowało mu około 20 sekund. Polonez wyróżniał się nowoczesną, jak na tamte czasy, stylistyką typu hatchback, która była dziełem włoskiego studia projektowego Italdesign pod kierownictwem Giorgetto Giugiaro. Charakteryzował się kanciastymi liniami nadwozia, dużymi przeszklonymi powierzchniami oraz charakterystycznym, pochylonym tyłem. Był to jeden z pierwszych samochodów tej klasy produkowanych w Polsce z pięciodrzwiowym nadwoziem.












Komentarze

Prześlij komentarz