Przejdź do głównej zawartości

OSTATNI DODANY MODEL

Bugatti Veyron Fast&Furious Hot Wheels [838]

  BUGATTI VEYRON HOT WHEELS SILVER SERIES  FAST&FURIOUS 2025 NUMER MODELU W KOLEKCJI: [ 838 ] SERIA: SILVER SERIES FAST&FURIOUS 5/5 FIRMA: MATTEL/HOT WHEELS STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI WYKONANIE: 10/10 SKALA: 1:64 CENA: 15 ZŁ BUGATTI VEYRON  – Hot Wheels Silver Series FAST&FURIOUS (5/5) Europejski drapieżnik – perfekcja inżynierii w świecie bez zasad „Szybkich i Wściekłych” W świecie, gdzie każdy wyścig to walka o przetrwanie, a każda sekunda ma swoją cenę – pojawia się on. Nie krzyczy, nie błyszczy neonami, nie musi udowadniać niczego nikomu. Bugatti Veyron – francuski supercar, który w świecie „Fast & Furious” rprezentuje zimną, bezwzględną precyzję. To nie jest samochód uliczny. To pocisk stworzony przez inżynierów-psychopatów, gotowy wystrzelić z miejsca i zniknąć za horyzontem, zanim dźwięk zdąży dogonić obraz. 1001 koni mechanicznych, prędkość maksymalna przekraczająca granice rozsądku – Veyron nie prosi o respekt. On go wymusza. W serii filmów „...

Porsche 911 GT3 (997) Welly [784]

 

PORSCHE 911 GT3 (997)








NUMER MODELU W KOLEKCJI: [ 784 ]

SERIA: WELLY 1:34-39

FIRMA: WELLY

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

WYKONANIE: 10/10

SKALA: 1:34

CENA: 20 ZŁ


Porsche 911 GT3 (997) to jedno z najbardziej cenionych samochodów sportowych w historii niemieckiej marki. Model ten, produkowany w latach 2006-2011, wyróżniał się niezwykłą precyzją prowadzenia, wyjątkową stylistyką i bezkompromisową technologią, która skierowana była głównie do entuzjastów dynamicznej jazdy. Wyposażony w sześciocylindrowy, wolnossący silnik typu bokser o pojemności 3,6 litra (w wersji przed liftingiem) lub 3,8 litra (po liftingu), generował odpowiednio 415 KM lub 435 KM, co pozwalało na osiąganie imponujących prędkości i przyspieszeń. Współpraca z sześciobiegową manualną skrzynią biegów zapewniała kierowcy pełną kontrolę nad pojazdem i podkreślała jego sportowy charakter. Charakterystyczna sylwetka GT3 zyskała agresywny wygląd dzięki aerodynamicznym dodatkom, takim jak powiększony tylny spojler, niskie zawieszenie oraz specjalnie zaprojektowane zderzaki i progi boczne. Wszystkie te elementy nie tylko podkreślały dynamiczną estetykę, ale również optymalizowały aerodynamikę i stabilność przy wysokich prędkościach. Wnętrze pojazdu odzwierciedlało surowość sportowego ducha, z lekkimi fotelami kubełkowymi, minimalistycznym wykończeniem i opcjonalnym pakietem Clubsport, który dodawał klatkę bezpieczeństwa i sześciopunktowe pasy. Zawieszenie GT3 oparto na technologii PASM (Porsche Active Suspension Management), co umożliwiało wybór pomiędzy komfortowym a sportowym trybem jazdy. Dzięki temu samochód sprawdzał się zarówno na torze, jak i podczas codziennej jazdy. Precyzyjne hamulce z ceramicznymi tarczami (opcjonalnymi w wersji PCCB) zapewniały doskonałą skuteczność, a układ kierowniczy był wzorem w swojej klasie. Porsche 911 GT3 (997) to auto stworzone z myślą o prawdziwych miłośnikach motoryzacji, oferujące unikalne połączenie emocji z doskonałą inżynierią.










Komentarze