Przejdź do głównej zawartości

OSTATNI DODANY MODEL

Lotus Cortina Hot Wheels 2025 [849]

  LOTUS CORTINA HOT WHEELS 2025 NUMER MODELU W KOLEKCJI: [ 849 ] SERIA: COMPACT KINGS 2025 10/10 FIRMA: MATTEL/HOT WHEELS STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI WYKONANIE: 10/10 SKALA: 1:64 CENA: 7 ZŁ Lotus Cortina to prawdziwa ikona brytyjskiej motoryzacji, której historia zaczyna się na początku lat 60. XX wieku. Ford, chcąc nadać swojej popularnej Cortinie sportowego charakteru, nawiązał współpracę z firmą Lotus – znaną z sukcesów w wyścigach i lekkich konstrukcji. Efektem tej kooperacji był samochód, który zrewolucjonizował pojęcie „sportowego sedana” i na zawsze zapisał się w historii motorsportu. Pod maską oryginalnego auta pracował 1.6-litrowy silnik Lotus Twin Cam, który zapewniał znakomite osiągi przy niewielkiej masie pojazdu. Samochód otrzymał także sportowe zawieszenie, zmodyfikowany układ napędowy oraz charakterystyczne, biało-zielone malowanie z pasem biegnącym wzdłuż karoserii – znak rozpoznawczy modelu Lotus Cortina. Auto odnosiło sukcesy na torach wyścigowych i odcinkach raj...

Range Rover Classic Castrol Hot Wheels 2024 [785]

 

RANGE ROVER CLASSIC







NUMER MODELU W KOLEKCJI: [ 785 ]

SERIA: HW SPEEDGRAPHIC 2/5

FIRMA: MATTEL/HOT WHEELS

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

WYKONANIE: 10/10

SKALA: 1:64

CENA: 15 ZŁ


Range Rover Classic to ikoniczny model, który po raz pierwszy został zaprezentowany w 1970 roku, stając się symbolem luksusowego SUV-a o wszechstronnych możliwościach terenowych. Charakteryzował się elegancką, minimalistyczną sylwetką z charakterystycznym dachem w stylu "floating roof", dużymi oknami i prostymi liniami nadwozia. Wnętrze oferowało unikalne połączenie komfortu i funkcjonalności, dzięki wysokiej jakości materiałom i przestronnemu układowi kabiny. Pod maską dostępne były różne jednostki napędowe, od silników benzynowych V8 po wydajne diesle, które gwarantowały doskonałe osiągi zarówno na asfalcie, jak i w trudnym terenie. Niezawodny napęd na cztery koła, centralny mechanizm różnicowy i solidne zawieszenie sprawiały, że samochód radził sobie w każdych warunkach, od błotnistych szlaków po górskie przełęcze. Range Rover Classic był pionierem w segmencie luksusowych SUV-ów, łącząc zdolności terenowe z wygodą jazdy na co dzień. Do dziś cieszy się statusem kultowego pojazdu, uznawanego za jeden z najważniejszych modeli w historii motoryzacji.












Komentarze