Przejdź do głównej zawartości

OSTATNI DODANY MODEL

Bugatti Veyron Fast&Furious Hot Wheels [838]

  BUGATTI VEYRON HOT WHEELS SILVER SERIES  FAST&FURIOUS 2025 NUMER MODELU W KOLEKCJI: [ 838 ] SERIA: SILVER SERIES FAST&FURIOUS 5/5 FIRMA: MATTEL/HOT WHEELS STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI WYKONANIE: 10/10 SKALA: 1:64 CENA: 15 ZŁ BUGATTI VEYRON  – Hot Wheels Silver Series FAST&FURIOUS (5/5) Europejski drapieżnik – perfekcja inżynierii w świecie bez zasad „Szybkich i Wściekłych” W świecie, gdzie każdy wyścig to walka o przetrwanie, a każda sekunda ma swoją cenę – pojawia się on. Nie krzyczy, nie błyszczy neonami, nie musi udowadniać niczego nikomu. Bugatti Veyron – francuski supercar, który w świecie „Fast & Furious” rprezentuje zimną, bezwzględną precyzję. To nie jest samochód uliczny. To pocisk stworzony przez inżynierów-psychopatów, gotowy wystrzelić z miejsca i zniknąć za horyzontem, zanim dźwięk zdąży dogonić obraz. 1001 koni mechanicznych, prędkość maksymalna przekraczająca granice rozsądku – Veyron nie prosi o respekt. On go wymusza. W serii filmów „...

Mitsubishi Lancer Evolution VI Hot Wheels [796]

 

MITSUBISHI LANCER EVOLUTION VI

HOT WHEELS








NUMER MODELU W KOLEKCJI: [ 796 ]

SERIA: 90'S STREET SCENE 2/5

FIRMA: MATTEL/HOT WHEELS

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

WYKONANIE: 10/10

SKALA: 1:64

CENA: 15 ZŁ



Mitsubishi Lancer Evolution VI to sportowy sedan produkowany w latach 1999–2001, będący kolejną odsłoną legendarnej serii Evo. Wyróżniał się agresywną stylistyką, poprawioną aerodynamiką oraz szeregiem usprawnień mechanicznych. Pod maską znajdował się turbodoładowany silnik 2.0 DOHC o oznaczeniu 4G63, generujący moc około 280 KM, który współpracował z manualną, pięciobiegową skrzynią. Napęd na cztery koła z aktywnym centralnym dyferencjałem (ACD) zapewniał doskonałą trakcję, a zmodyfikowane zawieszenie gwarantowało lepszą stabilność i precyzyjne prowadzenie. Model Evolution VI oferowany był w kilku wersjach, w tym GSR oraz bardziej surowej RS, przeznaczonej dla entuzjastów motorsportu. Samochód wyróżniały także zmienione zderzaki, większy intercooler, ulepszone chłodzenie silnika oraz charakterystyczne, duże tylne skrzydło, które poprawiało docisk. Dzięki swojej skuteczności na asfalcie i szutrowych trasach Lancer Evo VI odnosił liczne sukcesy w rajdach WRC, cementując swoją pozycję jako jeden z najlepszych samochodów sportowych przełomu lat 90. i 2000.













Komentarze