Przejdź do głównej zawartości

OSTATNI DODANY MODEL

Bugatti Veyron Fast&Furious Hot Wheels [838]

  BUGATTI VEYRON HOT WHEELS SILVER SERIES  FAST&FURIOUS 2025 NUMER MODELU W KOLEKCJI: [ 838 ] SERIA: SILVER SERIES FAST&FURIOUS 5/5 FIRMA: MATTEL/HOT WHEELS STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI WYKONANIE: 10/10 SKALA: 1:64 CENA: 15 ZŁ BUGATTI VEYRON  – Hot Wheels Silver Series FAST&FURIOUS (5/5) Europejski drapieżnik – perfekcja inżynierii w świecie bez zasad „Szybkich i Wściekłych” W świecie, gdzie każdy wyścig to walka o przetrwanie, a każda sekunda ma swoją cenę – pojawia się on. Nie krzyczy, nie błyszczy neonami, nie musi udowadniać niczego nikomu. Bugatti Veyron – francuski supercar, który w świecie „Fast & Furious” rprezentuje zimną, bezwzględną precyzję. To nie jest samochód uliczny. To pocisk stworzony przez inżynierów-psychopatów, gotowy wystrzelić z miejsca i zniknąć za horyzontem, zanim dźwięk zdąży dogonić obraz. 1001 koni mechanicznych, prędkość maksymalna przekraczająca granice rozsądku – Veyron nie prosi o respekt. On go wymusza. W serii filmów „...

Lotus Europa 1972 Matchbox 2024 [805]

 

LOTUS EUROPA 1972

MATCHBOX



 






NUMER MODELU W KOLEKCJI: [ 805 ]

SERIA: 2024 93/100

FIRMA: MATTEL/MATCHBOX

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

WYKONANIE: 10/10

SKALA: 1:64

CENA: 5 ZŁ



Lotus Europa z 1972 roku to klasyczny sportowy samochód o wyjątkowym charakterze, który łączy lekkość konstrukcji z doskonałą dynamiką jazdy. Jego aerodynamiczne, nisko osadzone nadwozie z włókna szklanego nadaje mu niepowtarzalny wygląd, a centralnie umieszczony silnik zapewnia świetne wyważenie i precyzyjne prowadzenie. Model ten był jednym z pierwszych seryjnych aut z silnikiem umieszczonym centralnie, co w połączeniu z lekką konstrukcją zapewniało znakomitą zwrotność. Napędzany przez czterocylindrową jednostkę o pojemności 1,6 litra, Europa rozwijał około 105 KM, co przy niewielkiej masie pojazdu gwarantowało imponujące osiągi. Charakterystyczny, klinowaty kształt nadwozia oraz nisko poprowadzona linia dachu podkreślały jego sportowy rodowód. Wnętrze, choć proste, oferowało kierowcy pełne skupienie na jeździe, z dobrze wyprofilowanymi fotelami i minimalistycznym kokpitem. Lotus Europa stał się ikoną brytyjskiej motoryzacji, łącząc innowacyjne rozwiązania techniczne z wyścigowym DNA marki.













Komentarze