Przejdź do głównej zawartości

OSTATNI DODANY MODEL

Bugatti Veyron Fast&Furious Hot Wheels [838]

  BUGATTI VEYRON HOT WHEELS SILVER SERIES  FAST&FURIOUS 2025 NUMER MODELU W KOLEKCJI: [ 838 ] SERIA: SILVER SERIES FAST&FURIOUS 5/5 FIRMA: MATTEL/HOT WHEELS STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI WYKONANIE: 10/10 SKALA: 1:64 CENA: 15 ZŁ BUGATTI VEYRON  – Hot Wheels Silver Series FAST&FURIOUS (5/5) Europejski drapieżnik – perfekcja inżynierii w świecie bez zasad „Szybkich i Wściekłych” W świecie, gdzie każdy wyścig to walka o przetrwanie, a każda sekunda ma swoją cenę – pojawia się on. Nie krzyczy, nie błyszczy neonami, nie musi udowadniać niczego nikomu. Bugatti Veyron – francuski supercar, który w świecie „Fast & Furious” rprezentuje zimną, bezwzględną precyzję. To nie jest samochód uliczny. To pocisk stworzony przez inżynierów-psychopatów, gotowy wystrzelić z miejsca i zniknąć za horyzontem, zanim dźwięk zdąży dogonić obraz. 1001 koni mechanicznych, prędkość maksymalna przekraczająca granice rozsądku – Veyron nie prosi o respekt. On go wymusza. W serii filmów „...

Buick Riviera '66 Hot Wheels 2025 [819]

 

 

BUICK RIVIERA '66

HOT WHEELS


 






NUMER MODELU W KOLEKCJI: [ 819 ]

SERIA: HW MODIFIED 2/5

FIRMA: MATTEL/HOT WHEELS

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

WYKONANIE: 10/10

SKALA: 1:64

CENA: 8 ZŁ



Siemanko po dłuższej przerwie. Ostatnie miesiące były dość intensywne i nie zawsze starczało czasu na dodawanie modeli co nie znaczy, że przez ten czas nie wzbogacałem kolekcji. Modeli do zaprezentowania uzbierało się ponad 50, ale nie będę ich prezentował chronologicznie tylko tak jak mi pasuje. Od dziś zaczynamy mały maraton hot wheels gdzie zaprezentuję wam 10 modeli HW.

Buick Riviera z 1966 roku to klasyczny amerykański samochód typu personal luxury car, który łączy elegancję z muskularnym charakterem lat 60. Wyróżnia się długim, niskim nadwoziem z charakterystycznie zaokrągloną linią dachu i subtelnie zintegrowanym tylnym słupkiem, nadającym mu dynamiczną sylwetkę nawet w spoczynku. Przód pojazdu zdobi wyrazisty grill w kształcie litery V oraz chowane reflektory, które w tamtym czasie były symbolem innowacyjności i stylu. Wnętrze Rivier’y to kwintesencja komfortu klasy premium. Tapicerka z miękkiej skóry lub wysokiej jakości winylu, rozbudowana deska rozdzielcza z chromowanymi detalami i analogowymi wskaźnikami oddają ducha epoki, w której luksus oznaczał solidność i dbałość o szczegóły. Duża ilość miejsca zarówno z przodu, jak i z tyłu zapewnia wygodę w dłuższych trasach, a opcjonalne wyposażenie, takie jak elektrycznie sterowane szyby czy klimatyzacja, dodatkowo podnosi prestiż tego modelu. Pod maską najczęściej pracował potężny silnik V8 o pojemności 7 litrów (425 cali sześciennych), generujący ponad 300 KM, co zapewniało nie tylko płynną jazdę, ale też imponujące przyspieszenie jak na luksusowy krążownik tamtych lat. Napęd na tylną oś i automatyczna skrzynia biegów sprawiały, że Riviera prowadziła się dostojnie, a jednocześnie oferowała spory zapas mocy, gdy było to potrzebne. Buick Riviera '66 to dziś nie tylko zabytek motoryzacyjny, ale także symbol stylu, klasy i siły amerykańskiej motoryzacji złotej ery.










Komentarze