Przejdź do głównej zawartości

OSTATNI DODANY MODEL

Nissan Silvia (S15) Fast&Furious DeA [848]

  NISSAN SILVIA (S15) SPEC-R DEAGOSTINI FAST&FURIOUS NUMER MODELU W KOLEKCJI: [ 846 ] SERIA: FAST&FURIOUS NR 46 FIRMA: DEAGOSTINI STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI WYKONANIE: 10/10 SKALA: 1:43 CENA: 64,99 ZŁ Nissan Silvia S15 Spec-R – japońska ikona precyzji i stylu Nie był tylko kolejnym autem sceny driftowej – Silvia S15 Spec-R była manifestem japońskiej szkoły motoryzacji. Smukła, agresywna, stworzona do tego, by balansować na granicy kontroli i chaosu. Jej obecność nie opierała się na krzyku mocy, lecz na perfekcji prowadzenia – wystarczył świst turbosprężarki i charakterystyczny syk blow-off’a, by każdy wiedział, że wjeżdża królowa asfaltowych serpentyn.  Linia nadwozia S15 to czysta esencja lat 2000 – niska, aerodynamiczna, z ostrymi reflektorami patrzącymi jak oczy drapieżnika. Nie była muskularna jak amerykański muscle car – była wyrafinowana, smukła i niebezpieczna w swojej elegancji. Każdy spojler, każdy detal zdradzał jej przeznaczenie: szybkość w zakrętach i domi...

Toyota Supra Turbo Fast&Furious DeAgostini [844]

 

TOYOTA SUPRA TURBO MARK IV

DEAGOSTINI FAST&FURIOUS




Toyota Supra Turbo Fast&Furious DeAgostini




NUMER MODELU W KOLEKCJI: [ 844 ]

SERIA: FAST&FURIOUS NR 42

FIRMA: DEAGOSTINI

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

WYKONANIE: 10/10

SKALA: 1:43

CENA: 64,99 ZŁ


Toyota Supra Turbo Mark IV – pomarańczowy samuraj nocy


Nie był dodatkiem, nie był tłem – Supra Turbo Mark IV z „Za szybkich, za wściekłych” wjechała na ekran jak wojownik wykuwany w ogniu neonów i turbosprężarek. Pomarańczowy samuraj, którego blask odbijał się w oczach rywali, zwiastując nadejście nowej ery – ery, w której ulica stała się areną dla legend na czterech kołach.

Opływowa sylwetka, muskularne nadkola i wielkie skrzydło na tyle – to nie był przypadek, lecz manifest. Każda linia karoserii mówiła o prędkości, o powietrzu rozcinanym jak klinga kataną. Lakier płonął niczym zachód słońca nad Los Angeles, a grafika smoka dodawała jej charakteru mitycznego strażnika wyścigów. Supra nie chowała się w cieniu – ona tworzyła własne światło.

Pod maską czaiło się serce, które zna każdy fan motoryzacji – legendarny 2JZ-GTE. Silnik, który w rękach odpowiednich ludzi stawał się czymś więcej niż mechaniką – był obietnicą zwycięstwa. To nie był przypadkowy dźwięk, to był hymn turbosprężarki, która oddychała niczym bestia wypuszczona z klatki. Precyzja japońskiej inżynierii spotykała się tu z dziką żądzą prędkości.

DeAgostini zamknął tę ikonę w miniaturowej formie – błyszczący pomarańcz, charakterystyczny body kit i spoiler, który nie pozostawia złudzeń. Nawet w skali 1:64 Supra wciąż wygląda jak gotowa do startu – jakby za chwilę miała zmiażdżyć asfalt i zostawić rywali w smugach spalonej gumy.

Toyota Supra Turbo Mark IV to nie tylko samochód z filmu. To mit urodzony w garażu, który stał się symbolem całej kultury. Pomarańczowy samuraj, który w pierwszym wyścigu „Za szybkich, za wściekłych” nie tylko wygrał drogę – wygrał serca całego pokolenia.


Toyota Supra Turbo Fast&Furious DeAgostini

Toyota Supra Turbo Fast&Furious DeAgostini

Toyota Supra Turbo Fast&Furious DeAgostini

Toyota Supra Turbo Fast&Furious DeAgostini

Toyota Supra Turbo Fast&Furious DeAgostini

Toyota Supra Turbo Fast&Furious DeAgostini

Toyota Supra Turbo Fast&Furious DeAgostini



Komentarze