[530] WR-40 Langusta Welly Armor Squad

 

FIRMA: WELLY

SKALA: 1:34-39

WYKONANIE: 8/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

Siemka, ostatnio skusiłem się na przeceniony model Welly Armor Squad który znalazłem w Pepco, model był przeceniony z 20 zł na 12 więc po krótkim zastanowieniu zdecydowałem się powiększyć nim swoją kolekcję zwłaszcza że posiadam już jeden model do Welly z serii Armor Squad tylko że w trochę mniejszej skali czyli 1:60 którego możecie obejrzeć dokładniej pod tym linkiem. Przechodząc do samego modelu, moim zdaniem najbardziej przypomina on nasz rodzimy pojazd czyli WR-40 Langusta, nie jestem znawcą wojskowych pojazdów więc nie jestem do końca pewien ale najbardziej przypomina mi on ten właśnie pojazd, bateria zamontowana na górze znowu bardziej przypomina mi wyrzutnię Patriot więc ja sam dokładnie nie jestem przekonany czym jest ten pojazd:)

 
















 

Komentarze