[576] Mitsubishi Eclipse '95 Fast&Furious HW

 

NUMER W KOLEKCJI: [576]

FIRMA: HOT WHEELS

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

CENA: 18,80 zł

Siemanko, dziś nareszcie mam dla was do zaprezentowania cały najnowszy set Fast&Furious w którym znajduje się 10 autek. Set pojawił się ostatnio w Lidlu ale coraz więcej jest pseudo handlarzyków którzy wykupują wszystko jak leci tylko po to żeby sprzedać drożej i normalni ludzie nawet nie mają szansy spotkać ich w sklepie, za to można je spotkać na vinted czy też olx o 300,400% drożej. No cóż, ja set zakupiłem w internecie gdzie jedno autko kosztowało 18,80 ponieważ za cały set zapłaciłem 188 zł więc tylko troszkę drożej niż w sklepie a chciałem mieć cały zestaw. Przechodząc do modelu jest to oczywiście Mitsubishi Eclipse '95 z pierwszej części Szybkich i Wściekłych którym główny bohater ścigał się pierwszy raz. Posiadam już podobny model tylko że w wersji premium który możecie zobaczyć tutaj.














Komentarze