[589] Volvo P1800 Gasser Hot Wheels

 

NUMER W KOLEKCJI: [589]

FIRMA: MATTEL/HOT WHEELS

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

CENA: 8 zł

Wraz z poprzednio prezentowanym Plymounthem GTX zakupiłem drugi model który zaprezentuję wam w tym poście. Mamy teraz bardzo dobrą okazję do nabycia modeli których jeszcze nie posiadamy w swojej kolekcji i nad którymi się zastanawiamy ponieważ nowych Casów brak, a wysyp starszych jest ogromny. Tak było w przypadku prezentowanego dziś Volvo P1600 w wersji Gasser, wielokrotnie miałem już okazję kupić ten model, ale kilkukrotnie broniłem się przed kupnem tego modelu głównie za sprawą blistra w nieidealnym stanie. Tutaj znalazłem pudełko w idealnym stanie i postanowiłem go kupić i szczerze nie żałuje. Model bardzo mi się podoba, nie interesuję się zbytnio serią Gasser ale niektóre modele mogą pojawić się u mnie w kolekcji jak choćby prezentowane Volvo czy pokazywany już kiedyś model Nova Wagon Gasser którego możecie sobie przypomnieć tutaj.












 

Komentarze